Prekių grąžinimo sąlygos

  • 1. Klientui suteikiama galimybė pakeisti jam perduotus daiktus kitais analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais arba jam nepatinkančias prekes grąžinti.

    2. Tokią teisę Klientas gali įgyvendinti per 30 dienų nuo užsakymo patvirtinimo momento. Ši Kliento teisė siejama su tuo, jog Klientas yra nepatenkintas atitinkamos prekės matmenimis, forma, spalva, modeliu ar atitinkamų prekių komplektiškumu.
    3. Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:

    a) nebuvo naudojamos;
    b) nebuvo sugadintos;
    c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
    d) neprarado prekinės išvaizdos.

    4. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu. Visais atvejais prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje.
    5. Klientas grąžindamas prekes į fizines Tonus Elast parduotuves (jei šalyje yra Tonus Elast fizinė parduotuvė), visais atvejais privalo pateikti Tonus Elast prekių įsigijimo dokumentus.
    6. Šiuo metu, daiktų keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. Liepos 22 d. nutarimu Nr. 738. Šių taisyklių 17 punkte yra pateiktas prekių sąrašas, kurios gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui sutikus, pavyzdžiui:

    a) parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
    b) kūdikių drabužėliai;
    c) siūti vyriški, berniukų, moteriški ar mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
    d) liemenėlės, korsetai ir panašūs dirbiniai;
    e) spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
    f) pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
    g) žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis ir kitos prekės nurodytos Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte.

    7. Daiktų keitimas arba grąžinamas atliekamas Klientui užpildžius nustatytą formą Tonus Elast internetiniame puslapyje, kurioje turi būti nurodoma, kas grąžinama ar keičiama bei nurodoma grąžinimo arba keitimo priežastis, ir išsiunčiant daiktus Pardavėjui Tonus Elast arba perduodant juos į fizinę Tonus Elast parduotuvę. Iki grąžinamos ar keičiamos prekės pristatymo Pardavėjui, prekės sugadinimo rizika tenka Klientui.
    8. Tais atvejais, kai prekės keičiamos, o keitimo metu susidaro kainų skirtumas, kuomet nauja prekė yra brangesnė už grąžinamą prekę, Klientas privalo sumokėti Tonus Elast tokį kainų skirtumą. Tai atvejais, kai prekės keičiamos, o tokio keitimo metu susidaro kainų skirtumas, kai nauja prekė yra pigesnė už grąžinamą prekę, Tonus Elast grąžina Klientui tokį kainų skirtumą.
    9. Tais atvejais, kai Tonus Elast neturi pakeitimui tinkamų daiktų, Klientui grąžinama sumokėta suma, įskaitant kainą už pristatymą. Tonus Elast neprivalo grąžinti Klientui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu Tonus Elast pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.
    10. Prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos tik tuo atveju, jeigu jos atitinka šios Taisyklių dalies 3 p. numatytus reikalavimus. Sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo formos supildymo.
    11. Tuo atveju, kai pirkėjo įsigyta prekė turi kokybės trūkumų, pirkėjo reikalavimai dėl kokybės trūkumų pardavėjui gali būti pareiškiami per 2 metų garantinį terminą, t. y, pirkėjas per 2 metų garantinį terminą savo pasirinkimu turi teisę iš pardavėjo reikalauti:
    1) nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
    2) nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
    3) sumažinti prekės kainą arba
    4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 dalis).
    12. Garantija gamyklinio defekto atveju - 3 mėnesiai.


    info@tonuselast.lt